Looptraining kleine rondje B-weg

  Vrijdagmorgen weer begonnen met een looptraining, het herstel van mijn hoofdwond gaat voorspoedig. Gezien de weersvoorspelling van weer regen, heb ik besloten om het kleine rondje richting de Kaasboerderij De Schellach te lopen, dit is een ronde van iets meer dan 4 km, de route is Brigdamseweg, Goldsteinseweg, bij de Kaasboerderij rechtsaf de Prooyenseweg in naar de Nieuwenhovenseweg. Hier ben ik weer bijna thuis, het ging lekker vandaag,  vandaar dat ik het zelfde rondje nogmaals  heb gelopen, en het tempo wat opgevoerd. Tegen het einde van mijn training kwam ik weer in de regen te lopen, dit is niet zo erg als bij het begin van de training. De voorspelling voor morgen zien er wat beter uit, dan staat een fietstraining op het programma met onze toerclub Vrijburg.

2 gedachtes over “Looptraining kleine rondje B-weg

  1. O, ik las van je hoofdwond, een vervelende tegenvaller. Even uitkijken, daarmee…
    Met regen (op de fiets) heb ik dezelfde ervaring: als het aan het eind van de rit komt, ach, je bent dan warmgedraaid, niet zo erg als pal aan het begin…
    groet Bart

Geef een reactie

