Toerclub Vrijburg rondje Veersemeer

  Maandagavond een grote opkomst op onze training, er waren 16 man aanwezig, het was geweldig fietsweer. Even een discussie welke route we zouden gaan rijden, we kwamen zoals gewoonlijk er niet uit, de voorste rijders zouden dan maar de route bepalen, er waren twee leden de een  kwam uit Goes en de andere uit Kamperland op de fiets, dus onderweg maar besloten om deze route te volgen, een rit ruim rond het Veersemeer. We hebben via de Sloebrug Vlissingen verlaten , nu gaan we richting de zeedijk langs de Westerschelde, vanaf hier de oostenwind stevig op kop. Binnendoor rijden we nu richting de Quarlespolder, hier werd ik weer achtervolgd door pech, er brak weer een spaak in mijn achterwel, waarschijnlijk nog het gevolg van de valpartij van vorige week. Voor mij was de rit voorbij, we waren net bij het nieuwe spoorviaduct bij de Jonker Fransweg, ik ben rustig via Nieuw en St.Joosland naar Middelburg terug gereden, er zat een behoorlijke slag in mijn wiel. Ik ben op goed geluk maar even langs de Veerseweg via mijn fietsenwinkel Minnaard Wielersport gereden, hij was in zijn werkplaats nog bezig met het opbouwen van een fiets, even naar binnen geen probleem ik kreeg gelijk een reserve wiel en ik kon weer verder. Ik ben van hieruit  nog even de groep tegemoet gereden richting Noord-Beveland, maar helaas ik heb de groep niet meer gezien, ben toen via de zelfde route weer terug gereden richting Middelburg . Ondanks deze handicap toch nog 66 km gereden.

3 gedachtes over “Toerclub Vrijburg rondje Veersemeer

  1. was een leuk rondje geweest was er helaas niet moest werken. maar jammer dat je nog een kapotte spaak kreeg. maar geluk dat je er nog mee thuis gekomen bent zonder verdere problemen . maar hopen dat nu weer alles in orde is.suc6 en volgende ronde ben ik weer van de partij

Geef een reactie

