Zaterdag met veel regen en de Spotvogel

foto  zaterdagmorgen regen geen fietsweer, maar besloten om mijn fietstraining dan maar uit te stellen tot de middag, zal wel droog worden. helaas even droog maar het blijft nat in de middag. rond half vijf is het droog te laat en de wegen zijn nog te nat voor de racefiets, loopschoenen aan en de b weg in, fotoeen goed alternatief en je bent sneller thuis. het was voor een looptraining heerlijk weer door de regen veel zuurstof in de lucht, het vaste rondje gelopen door de schellach met nog een extra lusje via de schone walweg, hier hoor ik dit  voorjaar voor het eerst de spotvogel  zingen, meer een imitatie van de aaneen gesloten zang van andere vogels bij elkaar. het was druk met lopers en wandelaars allen hebben ze vanmiddag gewacht tot het droog zou worden. een looptraining van ongeveer 55 minuten. ook vanmiddag was het weer genieten in de natuur, alles weer helder en fris door de regen.
http://www.vogelvisie.nl/soort/spotvogel.php

8 gedachtes over “Zaterdag met veel regen en de Spotvogel

  1. Ik denk het wel, maar ik voel me er wel goed bij.Maar voordat ik soms mijn loopschoenen aan heb moet ik ook heel wat overwinnen om aan die klus te beginnen.

  2. Die spotvogel heb ik nog eens even beluisterd. Wel heel veel riedels. Zelf kan ik ‘m nog niet goed spotten. Bij mij zit in de sloot de kleine karekiet…en er vlogen gister 3 scholeksters wild te roepen.Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

