Looptraining in de Schellach

  Maandag geen fietstraining door de onweersbuien, dinsdag een looptraining door de Schellach, het rondje gelopen via de Brigdamseweg, Goldsteinseweg, Schellachseweg, van t’Hofweg, Kruisweg, Veerseweg, Goldsteinseweg en via de Prooyenseweg en het van Beestpad weer naar huis. Een training van ongeveer 9 km. Woensdag een dagje fietsen in de heuvels van Zuid-Limburg.

2 gedachtes over “Looptraining in de Schellach

  1. Nou ik krijg het lopen niet echt van de grond… Fietsen daarentegen des te meer. Maar ik wil toch ook eigenlijk weer wat met het rennen gaan doen. Gek die weerstand er op. Misschien omdat ik van onderafaan moet beginnen. Zie ik een beetje tegenop. Vandaag trouwens naar mijn werk op fiets mega verzopen aangekomen maar eigenlijk was het best lekker. Fris en fruitig aan de balie – wel met natte haren – ach…. Liefs jan. (misschien heb jij een leuk beginners schemaatje voor me ipv van die 2 min wandel en 2 min rennen…bah maar ja tzal toch motten… 😦

Geef een reactie

