Looptraining Schouwen

  Zondagmorgen voor een looptraining naar Schouwen, ik was aan het twijfelen lopen of fietsen, ik was nog niet geheel uitgerust van het waterballet in de Betuwe. Achteraf had ik beter wat kunnen uitbollen op de racefiets. Bij het inlopen voelde ik al dat mijn hele lichaam nog niet hersteld was van de kou, eerst 25 minuten inlopen, daarna stond de grote ronde op het programma. Gelukkig waren er nog een paar Zandlopers die niet veel zin hadden om deze grote ronde te lopen, we zijn toen met een klein groepje door het ‘t Zeepe terug gelopen naar ons keetje in het bos. Vandaag een rustige looptraining van ongeveer 10 km.

4 gedachtes over “Looptraining Schouwen

Geef een reactie

