N57 dwars door mijn trainingsgebied

foto  Woensdag weer voor de eerste keer een looptraining door de mooie B-wegen rond de kaasboerderij van de Schellach, vandaag nog maar een klein rondje gelopen van 5 km. Ik heb het rondje gelopen via de Brigdamseweg naar de Goldsteinseweg, hier werd ik op de kruising verrast door de nodige activiteiten  die te maken hebben met de aanleg van de N57,  werkketen, graafmachines. Nu gaat het geweld echt beginnen van de aantasting van mijn mooie trainingsgebied. Hier hebben ze als troost op het tracé van de N57 Zonnebloemen en Veldbloemen gezaaid, maar helaas die moeten straks plaats maken voor het wegverkeer richting de Randstad. Verder het tweede gedeelte gelopen door de Prooyenseweg en het van Beestpad en daar heb ik weer volop tijdens mijn korte looptraining  van genoten, nu voor de eerste keer weer behoorlijk mijn hartslag  opgevoerd,  maar wel regelmatig naar mijn hartslagmeter gekeken, verder na afloop een goed herstel.

Geef een reactie

