ATB Walcheren over fietsnetwerk Zeeland

  Woensdagmiddag een rondje op de ATB , ik moest nog een gedeelte controleren van een toertocht die  zaterdag 6 september op het programma staat, de weersomstandigheden waren niet zo bijzonder, en er zitten ook stukken in die onverhard zijn dus niet ideaal voor mijn racebandjes vandaar nu al op de ATB.  Na ongeveer 10 km kwam ik al in een stevige regenbui terecht, jasje aan en verder gereden, het werd alleen maar slechter richting de kust. Toen maar besloten om dit gedeelte maar over te slaan, in ben toen naar het laatste gedeelte gereden van deze route en daar was het droog. We maken tijdens deze toch gebruik van het fietsnetwerk Zeeland, wij gaan er maar van uit dat alle nummers op de kruispunten nog op de juiste plaats staan.. Gelijk een training vooral met de stevige zuidwestenwind tegen een rit van 47 km.
http://www.fietsroutenetwerk.net/zeeland/zeeland.htm

4 gedachtes over “ATB Walcheren over fietsnetwerk Zeeland

  1. Volgens mij wordt het tijd voor een overzichtsfoto van je transportmiddelen, Draver.
    Naast wandel- en renschoenen tel ik volgens mij een gewone fiets, een racefiets, een ATB en een auto. Of mis ik er nog een 😉

  2. …jeee dat ken ik.Heb net 200 km gelopen van Taragona naar Valencia. Heet…en nog eens heet. Doe ik niet meer. Veel wind of zon niet goed hé… Ben nu in de bergen. Laaghangende wolken maar nog niets van dat het herfst wordt…
    sukses

Geef een reactie

