Rit naar de kop van Schouwen

foto  Dinsdagmiddag ideaal fietsweer heerlijk zonnetje en ongeveer 25 graden, er staat nog wel een stevige wind uit  het zuidoosten . Ik was vandaag alleen en kon nu eens heerlijk op souplesse rijden , ik ben via de Polredijk en de Veersegatdam naar Neeltje Jans gereden, in de duintjes grote zwermen met spreeuwen die op de vlierbessen foerageren, een geweldig gezicht als die grote groepen spreeuwen zich gaan verplaatsen. Op de kop van Schouwen een lusje gemaakt via de rotonde van Westenschouwen. Nu via de zelfde route met de wind tegen terug richting Walcheren, een rit van 58 km.

8 gedachtes over “Rit naar de kop van Schouwen

  1. Mooie rit weer. Ik zie het zo voor me.
    De meeuwen en andere waarnemingen kun je melden op www. waarneming.nl Is echt leuk en de moeite waard.
    Dat melden op waarneming.nl is belangrijk en doe ik ook vooral bij bijzondere waarnemingen zoals recent in het bos de zwarte specht en de wespendief.
    Trouwens de spreeuwen vlogen hier in het najaar 2007 ook elke avond tegen schemer met zeer grote zwermen ± wel 10 tot 13.000 tegelijk. Véél he..!Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

