Met de ATB over de duinen van Walcheren en alvast een Haantje

foto  het was vandaag te koud voor de racefiets, dus deze maar omgeruild voor de mountainbike, en dat geeft weer wat andere mogelijkheden en routes  om te rijden. ik ben vanuit middelburg via koudekerke direct naar de kust gereden, foto hier zijn vele mogelijkheden, zoals bos, duin, strand en fietspaden, en het terrein is aardig gevarieerd. Het eerste gedeelte via asfaltwegen op souplesse inrijden, via het fietspad door het bos naar Zoutelande gereden, bij de duinopgang bij het Streefkerksehuis ben ik naar de de top van het duin gereden, de hartslag ging snel naar maximaal, maar dat werd boven beloond met een mooi uitzicht over de duinen en Walcheren. Nu fiets ik richting de Boulevard van Zoutelande en verder over de duinen richting Westkapelle, bij de kreek ben ik onderlangs de duinen terug gereden richting Zoutelande, hier viel mijn blik op de mooie weerhaan van de kerktoren. Bij Dishoek  ben ik nog een keer de duinopgang opgereden en via het voormalige waterwingebied van Biggekerke, ben ik via Koudekerke weer richting Middelburg gereden. Een training van 42 km.

4 gedachtes over “Met de ATB over de duinen van Walcheren en alvast een Haantje

Geef een reactie

