Mosselloop 2008

foto  zaterdagmiddag naar de 41e mosselloop in het bos van westerschouwen geweest, helaas niet als deelnemer, heb nog steeds last van een lastige kuitblessure. ik ben  op de mountainbike naar westenschouwen gereden, de heenreis was zeer aangenaam een heerlijke zonnetje en de zuidenwind in de rug. in het bos ben ik zoek gegaan op het parcours naar een mooie plaats om wat foto’s te maken.  al snel werd ik gevraagd om op het parcours te helpen, er waren weer een paar onverlaten die zo nodig de parcours bordjes moesten verwijderen, gelukkig konden we het op tijd herstellen. bij de terug rit naar middelburg had ik gelukkig gezelschap van een fietsmaat van onze toerclub vrijburg. de stormvloedkering deed zijn naam eer aan, we hadden op de kering de zuidwester 6/7 bft van begin tot eind tegen, het was een stevige training naar huis, totaal een rit van 62 km op de atb. een troost training vandaag op de fiets want vandaag heb ik mijn 30e mosselloop en tevens een zak zeeuwse mosselen gemist. uitslagen en verslag op atletiek zeeland en foto’s  op mosselloop 2008.

5 gedachtes over “Mosselloop 2008

  1. Maar 62 km of je ATB….niet slecht! Ja balen is dat dan als je zelf niet kunt lopen. Ik neem aan dat je Neeltje hebt ‘genomen’ en dan tegen je krijgen terug…nounou das een nare tante dan hoor!! Echt een dikke pluim!! Liefsjans.

Geef een reactie

