Natte zondagmorgen

foto  Zondagmorgen als afwisseling een training op de mountainbike, het zag er somber uit toen ik vanmorgen naar buiten keek de wegen waren nat door de regen. Vandaar een training op mijn mountainbike die toch aan een schoonmaakbeurt toe was. Ik ben richting de Veersegatdam gereden, onderweg nog even in het wiel bij een groepje op de racefiets, maar dat valt niet mee op deze crossfiets met een snelheid van boven de 35 km/uur, ik heb ze bij de Resto Vrouwenpolder maar laten gaan. Ben nu boven over de Veersegatdan naar de Banjaard gereden, bij de stormvloedkering begon het licht te regenen, hier ben ik weer richting Walcheren gereden. Na de Veersegatdam heb ik nog een lusje gereden via Oostkapelle en Grijpskerke, ik was nu behoorlijk nat van de motregen, het laatste stukje door de Zandvoortseweg was een slechte keus, hier was de weg in een modderpoel veranderd door de regen. Het gevolg was thuis duidelijk, ik kon mij buiten ontdoen van mijn wielerkleding  onder de modder, maar eerst heb ik mijn fiets maar even afgespoeld. Een rit van 40 km.

Een gedachte over “Natte zondagmorgen

Geef een reactie

