Uitwaaien aan de kust met de ATB

fotoDinsdagmiddag een fietstocht gemaakt op mijn ATB richting de kust, vandaag ben ik weer eens richting Noord-Beveland gereden, moest toch weer even de zee zien en de wind voelen. Ik ben boven over de Veersegatdam richting Noord-Beveland gereden met de wind schuin tegen, bij de Stormvloedkering heb ik een lusje gemaakt rond het Noordzee Residence de Banjaard van de Roompot. Daarna ben ik weer boven over de Veersegatdam terug gereden richting Walcheren, hier weer een mooi uitzicht over de Noordzee en het Veesemeer, met boven het water dreigende wolken. Ik ben via Oranjezon en Vrouwenpolder weer richting huis gereden, het laatste stukje in Middelburg kwam ik nog in een regenbui terecht, een fietstraining van 47 km.

Een gedachte over “Uitwaaien aan de kust met de ATB

Geef een reactie

