Fietsttraining langs de kust

foto  vanmorgen moest ik eerst mijn voorband repareren van mijn mountainbike, een klein lekje veroorzaakt door een doorn en die was moeilijk te vinden in de buitenband. ik heb mijn voorwiel uit het frame gehaald en de reparatie uitgevoerd in de warme keuken, moet er niet aan denken als ik nu buiten lek rij,  en dan een binnenband moet vernieuwen met die kou. vanmiddag een rit gemaakt langs de kust van vlissingen naar zoutelande , een gedeelte over de gloeiing van de oranjedijk en de boulevard, verder wat interval over de duinovergangen. het was vanmiddag niet zo aangenaam somber en koud, een rit van 42 km. foto

2 gedachtes over “Fietsttraining langs de kust

Geef een reactie

