Korte looptraining na kuitblessure

Zondagmorgen weer begonnen met een korte looptraining na mijn blessure aan mijn rechterkuit, in overleg met de fysiotherapeut een korte training van een half uur afgewisseld met wandelen en dribbelen. Het positieve was dat ik het hele trainingrondje weer gelopen heb zonder pijn in de kuit.
Nu proberen om de zaak niet te forceren, dit is mijn grootste tegenstander op dit moment.
Moet nu nog een besluit nemen over het advies om inlegzooltjes in mijn loopschoenen te nemen, hier heb ik niet van die goede ervaringen mee, maar de techniek is ook op dit gebied behoorlijk veranderd.

Geef een reactie

