Geen weer om te fietsen !

  Koud, regen, hagel, wind, zon, modder dit waren de ingrediënten van mijn fietstraining van deze middag, ik had gewacht tot de hevigste buien voorbij waren  onze Zeeuwse weerman had wat opklaringen voorspeld, maar helaas. Nadat ik 10 minuten van huis was kreeg ik de eerste bui op mijn nek, mijn besluit was om maar zo snel mogelijk weer naar huis te rijden, ik kwam via een wegomleiding i.v.m. de aanleg van de nieuwe N57 terecht op een pad van alleen maar sporen van water en modder. Fiets en kleding onder de modder, maar inmiddels wel droog en besloten om via de voordeur van mijn woning de  trainingsrit maar voort te zetten. De rit ging via het natuurgebied de Zandvoortseweg inmiddels in de zon naar Grijpskerke en Oostkapelle, verder via Vrouwenpolder en de Polredijk weer naar Middelburg een trainingrit op de mountainbike van 41 km. Dinsdag en woensdag ben ik weer begonnen met mijn looptraining, geen last meer van mijn kuitblessure nu proberen om de km weer wat op te voeren voor de aankomende kerst en oudejaarslopen, een goede afwisseling van de winter. En als Draver is hardlopen toch nog steeds mijn favoriete sport, maar het lichaam kan door blessures daar niet altijd meer aan voldoen, vandaar het mooie alternatief de fiets.
foto

8 gedachtes over “Geen weer om te fietsen !

  1. Ik ging gisteren over een laag ijzel zo hard onderuit dat ik nauwelijks kan bewegen. Ik reed een parkachtig natuurgebied in (’t Twiske) en dacht dat het pad nat was, totdat ik ging glijden. Hopelijk kan ik vanacht weer slapen.

  2. @draver ik heb een roeitrainer, Kettler Coach LS, in het bijhalletje staan met uitzicht op het berijpte grasveld en de besneeuwde heuvels.
    Leuk tochtje, 24 slagen per minuut.

  3. Even kijken of ik je goed begrijp. Het is geen weer om te fietsen, dus gaan we maar….. hardlopen!
    Niet de afweging die ik zou maken, wel dapper! :-)Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

