Tweeluik hardlopen fietsen

foto  donderdag laat in de middag een looptraining van ongeveer 50 minuten, ik krijg momenteel wat meer vertrouwen nu ik weer een paar dagen achter elkaar heb getraind zonder problemen met mijn kuit. nu weer langzaam wat meer snelheid in mijn training op nemen, dan is het nog mogelijk om wat wedstrijden mee te nemen  tijdens de gezellige kerst en oudejaarslopen. als afwisseling vrijdagmiddag een fietsrit gemaakt op mijn racefiets, mede dankzij het mooie weer ben ik weer richting de kop schouwen gereden via de stormvloedkering en neeltje jans. in 2010 zit dit gedeelte in de eerste etappe van de tour de france rotterdam via zeeland vermoedelijk naar brussel. een rit vandaag van 57 km.
foto

11 gedachtes over “Tweeluik hardlopen fietsen

  1. Ingrid een veel voorkomende hardlopers blessure aan mijn kuit, bij het fietsen en wandelen geen probleem. Maar ik ben stevig behandeld door mijn fysiotherapeut, en tijdens het sporten ben ik een met de natuur.

  2. Zo net een rondje Ronde Hoep gedaan (uit en thuis 56 km). De Ronde Hoep is een oude polder die tussen 1100 en 1300 is aangelegd. (Als ik het goed onthouden heb 1000 hectare groot. Wil je precies weten kijk dan even op wiki.) Alleen aan de randen is bebouwing. Mooi gebied.

Geef een reactie

