Rit over koud en somber Walcheren

   
   
   Maandagmiddag hoop op het voorspelde zonnetje door onze Zeeuwse weerman maar helaas het zuidwesten zat de gehele dag in de bewolking en het voelde koud aan, maar als compensatie nagenoeg geen wind. Mijn fietstraining van deze middag is het rondje Walcheren geworden, vanuit Middelburg ben ik via Veere naar de kust gereden, en vanaf Vrouwenpolder heb ik de hele kustlijn gevolgd en ben ik door de volgende badplaatsen gereden Domburg, Westkapelle en Zoutelande. Bij Dishoek heb ik de kust weer verlaten en ben ik via Koudekerke richting Middelburg gereden, en hier door het historische centrum naar huis. Een rit van bijna 51 km op deze sombere koude middag.

Overigens is elke dag een fantastische dag om te fietsen.

8 gedachtes over “Rit over koud en somber Walcheren

  1. Draver, werk jij niet? op deze sombere koude middag. Het lijkt me daar wel een spectaculaire omgeving om te fietsen, maar ik houd ook niet zo van wind.

  2. Heb vandaag weer 70km gefietst. Zilverreigers en bendes buizerds. Altijd mooi langs de Oostvaardersplassen (wel de hele route wind tegen). Ben met de trein weer terug naar Amsterdam gegaan.

  3. Martin een beetje lajoers op de Oostvaardersplassen als vogelaar ben ik daar een paar keer geweest, maar helaas nooit op de fiets, een stevige rit 70 km en de wind tegen, ik kom op dit moment rond de 50, als ze stoppen met het pekel strooien pak ik weer mijn racefiets Colnago en dan neem ik het rondje Veersemeer 67 km of Oosterschelde 90 km. Heb ingeschreven voor de toerversie van de Amstel Gold Race 150 km, het duurvermogen moet dan wel omhoog. Dinsdag fotocursus wel op het fietsje naar Vlissingen. prettige dag verderReactie is geredigeerd

Geef een reactie

