Rit Oosterschelde

   Zaterdag om half een vertrokken voor een trainingrit op mijn Colnago racefiets voor een rit naar de kop van Schouwen, het was helder weer de wind kwam uit het oosten en het was ongeveer drie graden. De wegen waren redelijk droog wel behoorlijk wit uitgeslagen van de pekel, ik ben via Veere naar de Veersegatdam gereden, op de Stormvloedkering heb ik nu een fantastisch uitzicht over de Noordzee en de Oosterschelde het is erg helder, bij Neeltje Jans besluit ik door te rijden naar Schouwen de benen voelen goed aan. Op Schouwen neem ik de route langs de Oosterschelde richting de Plompetoren en het natuurgebied de Schelphoek, bij de kruising van de N57 neem ik nu het fietspad naar Burgh-Haamstede. Nu kom ik weer bij de Stormvloedkering en fiets na Neeltje Jans via de zijde van de Noordzee richting Noord-Beveland, op dit stuk haal ik een mede fietser in, hij blijft in mijn wiel zitten. Na een poosje rijden we gezamenlijk verder naar Middelburg, hij was op bezoek bij zijn ouders en kwam uit Hellevoetsluis, na wat ervaringen uitgewisseld te hebben aan elkaar waren we snel thuis, een heerlijke fietstraining vandaag van 66 km.
 
 
7 gedachtes over “Rit Oosterschelde

  1. Cees, zou je provider/woonplaats moeten zijn en ip adres, maar bij mij werkt hij ook niet zoals het behoort als ik er een router tussen zet geeft hij woonplaats Hulst aan terwijl in in Middelburg zit te bloggen.

Geef een reactie

