Rit naar Neeltje Jans

  Maandagmiddag van het mooie weer geprofiteerd voor een fietstraining richting Neeltje Jans, dit is een gebied waar je heerlijk de ruimte hebt om te fietsen, de wegen zijn breed en het uitzicht is geweldig. Een rit op mijn racefiets via Veere, Vrouwenpolder naar de  Veersegatdam  daarna over de Stormvloedkering om via de zeezijde naar het Tophuis te rijden, vanaf hier pak ik de kant van de Oosterschelde om terug te rijden naar Noord-Beveland. Op Walcheren neem ik nog een lus richting Oostkapelle,  om via Grijpskerke  en het natuurgebied van de Zandvoortseweg terug te gaan naar  Middelburg  een rit van 52 km.
  
 Neeltje Jans zicht op de voormalige werkhaven nu in gebruik voor het kweken van hangcultuur Mosselen
5 gedachtes over “Rit naar Neeltje Jans

  1. Wat een geweldig gebied om te fietsen. Ik kan het me helemaal voorstellen ik hou zelf erg van de flevopolder en de randmeren om langs te fietsen.

  2. Dit is de voormalige werkhaven, met zicht op een reserve pijler voor de stormvloedkering, haven is nu in gebruik voor het kweken van hangcultuur Mosselen.

Geef een reactie

