Skatepark Veersepoort Middelburg

  Momenteel volg ik tussen mijn ander hobby’s door een fotocursus, ik heb kort geleden een digitale spiegelreflexcamera gekocht en daar zitten zoveel mogelijkheden op dat ik wel wat hulp kon gebruiken. Al is de fotografie niet geheel vreemd voor mij, in mijn garage staat nog  steeds een vergrotingapparaat voor de donkere kamer waar ik wat jaartjes terug zelf mijn zwart wit foto’s ontwikkelde en afdrukte. Bij ons in de wijk is er pas een nieuw Skatepark in gebruik genomen, en dat komt mooi van pas voor de opdracht van volgende week Beweging in Beeld. Hier wat opnamen van een zonnige middag door de week, het is een lust om te zien hoe hier genoten wordt van dit Skatepark  het eerste in onze provincie wat geheel uit beton bestaat. Het voorziet in een behoefte, al zijn de omwonende het daar niet volledig mee eens. Ik moet een keus maken uit deze serie, graag ook jullie mening van de serie 1 t/m 10.
 
 
 

 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
11 gedachtes over “Skatepark Veersepoort Middelburg

  1. Draver: mooie serie! 6, 7 en 8 springen er voor mij uit: 6 is wijds en heeft net meer detail dan 5. 7 is meteen daarop zo schattig dat het komisch werkt terwijl 8 de toekomstdroom voor 7 is, die immers de fiets waarschijnlijk nog maar sinds kort overeind houdt. Een triptiek waarin het leven tot bloei komt!!

  2. Ik vind 3 het mooiste. Maar de andere zijn ook goed hoor. De randjes zou ik weglaten en in plaats van met rood kun je je signatuur m.i. beter met wit maken.

  3. Wouw, Draver,
    We zullen het niet eens worden over voedingssupplementen, maar misschien wel over deze foto’s. Die zijn gewoon mooi. Nummertje 3 was perfect geweest wanneer de schaduw er helemaal opgekomen was,
    Groet van Koen

  4. Koen ik had bij de Griffioenloop ook getracht om wat foto’s te maken, probleem weinig licht maar vergeten mijn iso waarde omhoog te brengen, helaas dus alles mislukt, en in de tweede ronde was het te donker.Reactie is geredigeerd

  5. Zwollywood, dank
    Blew, normaal gebruik in wit of zwart maar dat kwam niet goed uit, dank voor de opmerkingen.
    Noud, vooral dat kleine spul wat met volle elan over de hindernissen probeerde te komen daar zou je al een hele reportage van kunnen maken.

  6. Draver, prachtig onderwerp. Op weg naar het zwembad kom ik langs zo’n baan, altijd mooi om te zien.
    Vier vind ik het mooist, de kracht van de zwarte fietser in de lucht.
    Een serie van een springende scatter lijkt me ook mooi (nu heb je er twee). Zou er dan nog een portret bij vragen.
    Het meetrekken, lijkt me moeilijk en nog vragen om wat oefening.Reactie is geredigeerd

  7. Laila dit is een leuk onderwerp, alleen al die contacten met de skaters.
    Martin, inderdaad dat meetrekken met een lange sluitertijd vraagt oefening.

Geef een reactie

