Toerclub Vrijburg Zaterdagmorgen

Zaterdagmorgen de laatste keer dat we in het weekend gezamenlijk hebben getraind, vanaf  a.s. maandag en donderdag  zomertijd beginnen we weer met de avondtrainingen.Bij het opstaan om acht uur ziet het er nog slecht uit regen, maar richting de kust zie ik toch al wat opklaringen binnen drijven, na het ontbijt wordt het inderdaad droog.

Ik ben nog niet helemaal zeker of ik met dit weer wil gaan fietsen met onze toerclub, de wegen zijn nog aardig nat, na een kop koffie toch maar de fietskleding aan en richting Vrijburg om  10.00 uur is het verzamelen.

Het weer wordt alsmaar beter, aan de kust breekt de zon door, bij aankomst op Vrijburg is het helaas niet druk we zijn met zeven man.

Wij besluiten om richting de kust te rijden daar zijn de meeste opklaringen, in het binnenland zie je nog pakken met wolken hangen, we maken een rit rond Walcheren en nog een lus over Noord-Bevaland bij de Schotsman-Ruiterplaat.

We hebben er een stevige training van gemaakt en dat ging prima in deze samenstelling we waren redelijk gelijk waardig aan elkaar.

Alles bij elkaar met het inrijden naar Vrijburg had ik thuis 70 km op de teller,  bij het later naar binnen zetten van mijn racefiets was mijn achterband leeg gelopen dit was een goede timing.

 
2 gedachtes over “Toerclub Vrijburg Zaterdagmorgen

  1. ‘Zomertijd’ fiets tijd, we hadden eht al eerder over fietsen in tussen november en april niet erg in en dan begint het weer. 70 km is een aardig eind.

Geef een reactie

