Natuur in de tuin

 
 Kievitsbloem
 
 Pinksterbloem
 
 Gaai
15 gedachtes over “Natuur in de tuin

  1. Hou hem/haar in de gaten…
    Mijn buurvrouw vertelde me dat het noodzakelijk blijft om de vogels bij te blijven voeren, ook in de lente dus.
    Het schijnt dat rupsen eerder uitkomen door ‘global warming’ en dat daardoor voor de jonge vogeltjes een voedselkort dreigt te ontstaan.

  2. Mooi helder, je foto’s, fijn om te zien!
    En wat een prachtig vogeltje, die gaai!
    De pinksterbloem zag ik gisteren ook, toevallig, voor het eerst…
    Groet Bart

  3. Mooie foto’s ! Op mijn balkonnetje bloeien alleen nog de mosterdplantjes die, wonder boven wonder, de winter overleefd hebben.
    Met de rupsen en de opwarming van het klimaat zal het wel meevallen, hoor. Vogels zijn niet zo strikt aan broedperioden gebonden als wij soms denken. Maar ik voer ook nog even door, gewoon omdat het leuk is…;o)

  4. Ik heb ook altijd de neiging om bij te voeren als ik zie hoe mager die oudervogels worden als ze jonge vogeltjes hebben en moeten voederen. Gelukkig heb ik een tuin vol spinnetjes, vliegjes etc. Mooie foto’s Draver!
    Hartelijke groet, Coby

Geef een reactie

