Weekend trainingen

Vrijdagmiddag een rit gemaakt naar Neeltje Jans, de weersomstandigheden waren niet zo gunstig er stond een stevige westenwind van 5/6 bft niet ideaal om wat uit te bollen van de lange rit van woensdag. Het was deze middag wel ideaal voor de kitesurfers zowel op het strand bij de Veersegatdam als op Neeltje Jans  het was een waar schouwspel van de prachtig gekleurde vliegers, ze dansen tegen de strakke blauwe luchten. Naar Neetje Jans eerst de wind mee, op de stormvloedkering  fiets ik dwars op de wind ik heb hier wat beschutting van de pijlers, bij het Tophuis op Neeltje Jans rij ik via de Oosterschelde zijde terug naar Walcheren. Op het stuk van de Veersegatdam krijg ik nu de volle wind tegen, na nog een klein lusje op Walcheren besluit ik naar huis te rijden, een rit van 50 km.
Zaterdag waren de weersomstandigheden ideaal om een rondje Veersemeer te rijden, een rit van ongeveer 65km. Dit was een heerlijke tocht.
Zondagmorgen weer eens een poging om wat rustig te beginnen met het hardlopen, de klachten aan mijn binnenband van mijn knie waren nagenoeg verdwenen, het rondje al lopend en dribbelend afgelegd, na afloop helaas toch weer wat reactie aan mijn knie. Voorlopig zullen de trainingen noodgedwongen weer alleen uit het fietsen bestaan.

Geef een reactie

