Fietstrainingen deze week

Maandagavond een fietstraining met Toerclub Vrijburg nu de avonden gaan korte passen we ook onze fietsroutes aan, deze avond weer het vertrouwde rondje Wolphaarsdijk. We zijn rustig richting Zuid-Beveland gereden, maar bij Wolphaartsdijk toen we de wind tegen hadden richting Walcheren is er volle bak gereden de snelheid kwam niet meer onder de 37 km/uur. Een training van ongeveer 65 km en al om kwart over acht thuis.

Woensdag een dagje Zeeuws-Vlaanderen

Donderdagavond ben ik een gedeelte met de toerclub mee gereden mijn benen voelde nog wat zwaar aan van de rit van woensdag in Zeeuws Vlaanderen. Bij Nieuwdorp ben ik op souplesse terug gereden met nog een extra lusje via Arnemuiden en Veere een rit van 55 km.

Zaterdagmorgen een kort ritje naar Neeltje Jans het gedeelte op de heenweg ging zonder moeite wind achter, op de terugweg naar Walcheren moest ik stevig doortrappen om mijn km teller boven de 30 km/uur te houden, een rit van ongeveer 50 km.

4 gedachtes over “Fietstrainingen deze week

  1. Draver, met de zandlopers?? Hoe ging dat met al die fietskilometers de benen?? Geen blokkades. Ben je nog leden van mijn familie tegengekomen of andere mooie ontdekkingen gedaan?? nuevennietvliegenik hebeenvrijedaggroet.

  2. Icarusblauwtje het was vandaag draver dicht bij huis een rondje door de polder, het was vandaag geen Vlinderweer, alleen het Klein Koolwitje liet zich zien vandaag.

Geef een reactie

