Op weg naar de Wandelmarathon

Zondag 4 oktober heb ik mij ingeschreven voor de Wandel Marathon Zeeland van Burgh-Haamstede naar Zoutelande, het parcours loopt geheel langs de kust door bos, strand, duinen en over deltadijken. Slechter dan vorig jaar kan het absoluut niet zijn, 42 km in de regen gelopen zonder dat het een moment droog is geweest. Vrijdag voor de eerste keer na de vakantie weer de wandelschoenen aan voor een wandeling van ongeveer 3 uur.

 

Wandelpad kanaal door Walcheren

 

 

Kleurwedstrijd in de natuur

 

 

Sluisdeuren

 

 

Veere

 

 

Stadhuis Veere

 

 

Veersemeer

 

 

 

Jachthaven Veere

 

 

Veersekreek

 

 

Zwerfkatje

 

 

Nieuwe N57 verwoesting van de natuur

23 gedachtes over “Op weg naar de Wandelmarathon

  1. Zo, da’s een flinke ruk, Draver.
    De plaatjes roepen bij mij nostalgische herinneringen op.
    (Als mijn negatieven zijn gearriveerd -de container wordt al 4 weken opgehouden door de corrupte douane hier!) zal ik vast nog eens wat van Veere laten zien. Goed?
    Stapgroetje

  2. Draver die overlap tussenwapenhandel en een autoweg
    is wat kort door de bocht, maar natuur en milieu wegen
    voor mij erg zwaar, al doet werkgelegenheid dat ook. Hetzelfde
    bedoelde ik ietwat ironisch ook met mijn vorige reactie.

  3. Oke Martin moest je even uit de tent lokken, als je ziet wat ze stuk maken in de natuur met een stukje weg en dat alleen maar voor de drukte in de zomer maanden, hier moet je hoogsten 15 minuten de tijd voor nemen om nu door en langs de stad te gaan inplaats straks daar buiten om.

Geef een reactie

