Hoog boven en door de duinen

Dinsdagmiddag een rit met mijn mountainbike langs de zuidkust van Walcheren en een onverwachte ontmoeting met een Paraglider, het was weer genieten aan de kust een rit van 44 km.

 

Oranjedijk Vlissingen

 

 

Hoogste duin van Walcheren Valkenisse

 

 

 

 

 

 

Zicht op Zoutelande

16 gedachtes over “Hoog boven en door de duinen

  1. Cees het probleem is ik nog niet in het bezit ben van een MTB van carbon, en mijn oude bike is te zwaar. Zonder mijn trouwe vriend ga ik niet naar boven.

Geef een reactie

