Zeeuwse Bibliotheek 150 jaar

Zeeuwse Bibliotheek staat er gekleurd bij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 gedachtes over “Zeeuwse Bibliotheek 150 jaar

  1. In één woord prachtig en heerlijk om naar te kijken. Zeker met spaarlampen. toch ruist er een gezegde door mijn hoofd: "Alleen in het donker kan je de sterren zien".
    Maar deze bieb is de Zeeuwen gegund.

  2. Ik herinner me nog dat er heel wat ophef was toen het nieuwe gebouw in de zeventiger jaren werd neergezet.
    Mooi, Draver. Spaarlampen?
    Ceesgegroetje

  3. Hoi Draver, ik heb ook even staan kijken, dacht eerst even dat het aan mij lag want ik kwam van een vrij zware training (wat? ja, training). Mooie foto’s.

Geef een reactie

