N57 verloren wedstrijd

Dinsdagmiddag een looptraining, al meer dan 25 jaar begin ik mijn training door de Brigdamseweg en het zal nooit meer worden zoals het geweest is de N57 heeft nu definitief bezit genomen van mijn mooie Schellach. Deze wegversperring kwam ik vanmiddag tegen, en en het was zo mooi zie mijn header boven op mijn blog. Maar inmiddels een alternatief opgezocht maar het is momenteel behelpen overal rijden de zandauto’s af en aan tussen Middelburg, Gapinge en Veere. Ik zal even geduld moeten hebben tot al het geweld met materiaal weer verdwenen is uit mijn trainingsgebied, de opening van de N57 is eind 2010. We hebben nu definitief de strijd verloren.

16 gedachtes over “N57 verloren wedstrijd

  1. Draver, ik weet hoe moeilijk het is om afstand te moeten doen van een vaste route. De struiken aan de kant van de weg kennen je door en door. Want ook met het lopen is de natuur er omheen is toch iedere dag anders. Ieder hobbeltje iedere oneffenheid in de weg alles is opgeslagen boven in de computer. Is het niet het Brigdamse padje.Daarvoor verlaat ik even mijn cocon.blijfzelopengroet. Icarus

  2. Oh, zo herkenbaar! En waarom toch ? Ik hoop dat je je nieuwe loop kunt vinden op de andere routen, maar dat het na al die jaren wennen zal zijn dat lijkt me duidelijk.. Ook hier in het Noorden hebben we een dergelijke strijd gaande ( waar niet…)..Ik vrees met grote vreze dat mijn loop / fiets stukje door een prachtig landschap ook verdwijnen zal door de komst van een weg … Degene die dat soort dingen bedenkt sleur ik het liefst het gehele traject door de bagger. Zo!
    Blijf lopen!http://www.vkblog.nl/bericht/285428/de_N361_of_hoe_een_gek_de_Koningslaagte_om_zeep_kan_helpen

  3. Martin ik heb mijn km wel gemaakt en er zijn genoeg alternatieven, maar waar je ook kijkt overal graafmachines. Ik ga er vanuit dat ze alles wel een beetje aanpassen aan het landschap. Ik denk ook aan de Kerkuilen in dit gebied die fourageren laag over de weilanden en zijn straks slachtoffers door het autoverkeer.

  4. Icarusblauwtje Brigdamseweg loopt van de Noordweg naar de Goldsteinseweg, en het Brigdamsepadje is een wandel en fietsverbinding tussen Brigdamme en de Brigdamseweg.

  5. Rififi ken het gebied heel goed en er zijn genoeg altenatieven, maar ik zie inderdaad iedere dag het prachtige landschap veranderen door het groffe geweld.

  6. Zo’n beetje elke dag zie ik hier op BVN Camile Eurlings roepen dat de schop in de grond gaat. Om de files op te lossen. Nederland asfaltland. Lekker doorgaan zo. We hebben de strijd al lang verloren, Draver. Het milieu spit het onderdelf… delft het onderspit… eh…
    Ceesgegroetje

  7. Halli hallootjens, dravertjen, Brilmansje komt actievoeren, hij heeft van de juf geleerd hoe dat moet.
    Maar Brilmansje doet het lekker op zijn eigen manier: hij komt er dwarsjens vóórliggen, voor die graafmachientjens.

  8. Cees inderdaad Camil heeft hier ook aardig aan meegewerkt, maar jullie van RWS hadden ook geen verkeersweg moeten aanleggen over de stormvloedkering. Een fiets en voetpad was voldoende.
    Dit is helaas nu de snelste en kortste weg tussen Gent, Vlissingen-Oost en Rotterdam voor het heen en weer transporteren van containers.

  9. Brilmansje Draver is boos op die graafmachientjes, maar ze willen niet wijken die waterstaat mannetjes. Maar Draver gaat er niet voorleggen is niet goed voor mijn beentjes.

  10. Dravertjen, Brilmansje kan dat met een gerust hartjen doen, ervóór gaan liggen. Zoals Dravertjen op het avatarretjen kan zien heeft Brilmansje nauwelijks beentjes. Rennen, zoals Dravertjes doen, kan Brilmansje dus niet zo goed maar ervóór liggen des te beter;-)).

Geef een reactie

