Zakloop Nisse 2009

 
Op het laatste moment besloten om richting Nisse te fietsen om even de sfeer te proeven van de 10e Zakloop over een afstand van 21.1 km of wel een halve Marathon. Het was 25 km stevig doortrappen richting Nisse om op tijd te zijn op het parcours, door het grote aantal deelnemers was de start verlaat en daardoor was ik ruim op tijd bij het 5 km punt. Rond het 10 km punt nog even achter de twee koplopers gereden snelheid ongeveer 17 km/uur en met dit tempo gezellig aan het overleggen wie vandaag de winnaar zou worden, ze zijn er niet uitgekomen en vandaar deze keer twee winnaars.
Hier wat sfeerbeelden uit de Zak van Zuid Beveland.

 Zaklopers Nisse.

 Uitslagen Atletiek Zeeland.

Kopgroep

 

Michel Schrier, Arjen Beije, Alwin Vermeulen, Wim Nieuwkerk.

 

 

 

 

 

 

 

735 Running Jack

 

 

 

 

 

 

 

 

Walcheren in de Zak

10 gedachtes over “Zakloop Nisse 2009

  1. Ik wilde ook wat van het landschap laten zien van dit mooie gebied in de Zak van Zuid-Bevaland, vooral in het voorjaar is het hier genieten als de bloemdijken in bloei staan. Nu was het kil na een fietstocht van 25 km en je stil staat om een paar foto’s te maken.

  2. Je blogt bijna net zo snel als je hardloopt of fietst..!!!
    Mooie foto`s en lekker fris in de natuur.
    Als je de foto`s van veraf naar dichtbij in volgorde plaatst wordt het bijna een bewegende film als je doorscrollt.

  3. Hoi, leuke foto’s, zag dat je ook DJ Cam interessant vindt. Heb laatst in America 2e hands CD Trip do Brasil gekocht waar dat mooie nummer Birds also sing for Anamaria op staat, het deuntje van Giel Beelen. En ben ook weg van zijn werk met Tassel & Naturel!

  4. Ah, mijn geboortegrond.
    Je zette me trouwens op het verkeerde been. Ik dacht al ’17 km/uur’ met een zak om je benen. Ha ha. De Zak van Zuid-Beveland. Mooi verslag. Dacht even dat je mee ging lopen.
    Ceesgegroetje

  5. Smokey het hardlopen gaat mij helaas wat minder goed af door regelmatige blessures, vandaar het alternatief op de fiets. Halve Marathon en 10 Engelse Mijlen waren mijn favoriete afstanden.

  6. Jack DJ Cam Qaurtet heerlijk luistermuziek alleen in het bezit van het album Diggin de stijl spreekt me ontzettend aan van Blues, Electronic, Funk / Soul, Hip Hop.Ik zal zijn muziek met Tessel & Naturel ook eens opzoeken en beluisteren.

  7. Cees was wel de bedoeling om de korte loop van 7,5 km mee te lopen, maar helaas blessures vandaar op de MTB naar je geboortegrond, dit is aan de zijde van Heinkenszand.

Geef een reactie

