Kerstgroet uit Groningen

10 gedachtes over “Kerstgroet uit Groningen

  1. Maria met het treintje naar Groningen geweest, maar ze hadden wel wat problemen na de eerste sneeuwbui van deze winter. En in Groningen hadden ze de sneeuw nog niet onder controle, het was een glijpartij in de binnenstad.

  2. Zie je wel, ik herkende die veluwefoto’s toch goed. Vanaf mijn studie was Utrecht in mijn leven, maar voordien was het hoenderloo draver, met 15 lange kilometers op de fiets naar school en terug nog langer vanwege de Ughelseberg!

  3. Zo kom je nog eens ergens, Draver.
    Kerstgroeten terug. Ik stuur nog een kaartje. Ophangen hoor.
    Ceesgegroetje
    P.S. Oei, ik heb je emailadres niet. Die akelige pseudoniemen ook.

  4. Noud het is nu wel heftig met de sneeuw op de zondagmorgen, zeker 20 cm sneeuw gevallen. Straks gaan we proberen of we het Kröller-Müller Museum kunnen berijken.

  5. Wat heb je verder nog in Groningen gedaan?
    En heb je het Glazen Huis nog gezien?
    Vandaag de Martoinitoren en het Glazen Huis op mijn blog.
    Veel plezier op je reis.

Geef een reactie

