Dikke jas aan voor de winter

 

 

21 gedachtes over “Dikke jas aan voor de winter

  1. Frenkel een Roodborst is meestal in de winter alleen en de oranje jas kwam goed uit in de sneeuw, en het geluk was dat hij nagenoeg voor mijn lens ging zitten, het geluk van de d`artist.

  2. Op de fiets Draver zie je immers altijd zoveel meer…
    Reed vanochtend door 3 decimeter verse knisperende sneeuw met tubes zo dun als een dikke vinger.
    Werelds was ik helemaal van deze ochtend en mijn dag kan daarom alleen al niet meer stuk.
    maar roodborstjes heb niet gezien, wel een roze. 😉

  3. Draver, je hebt mijn lievelingsvogeltje schitterend op de foto gezet. Wat een lief propje is het toch…..
    (ik heb’em vandaag ook op de kiek gezet)
    Lieve sneeuwgroetjes van hier.

  4. The Tree ik heb mijn fiets thuis gelaten maar dinsdag sta ik weer op scherp.Ik heb ze hier op de Veluwe ook zien rijden door de sneeuw en vrieskou op de ATB, maar of ze warme voeten en handen hadden dat weet ik zeker dat dit niet het geval is.

Geef een reactie

