Meeuwenpad als verrassing

Meeuwenpad als verrassing op de zondagmorgen bij de looptraining van de Zandlopers, maar voordat ik het besluit had genomen om naar Schouwen te gaan om te gaan trainen moest ik mijzelf eerst even pijnigen om op deze regenachtigemorgen vroeg uit bed te komen. Mijn lichaam protesteerde nog wat tegen van de kwaaltjes van de laatste dagen zoals spierpijn in de rug en het gevoel van een lichte griep, maar ik weet dat ik na een looptraining mij meestal weer beter voel dan dat ik thuis blijf.

Om tien uur beginnen we met het inlopen voor mij gevoel gaat dit al te snel, na ongeveer vijftien minuten inlopen nemen we even de tijd om wat rek en strekoefeningen te doen voordat we beginnen aan de uitgestelde loop door het Meeuwenpad.
Ik begin rustig aan mijn zware exercitie door het zand en de heuvels van de Meeuwenduinen richting de vuurtoren van Haamstede, het was zwaar maar mijn tijd viel best mee ongeveer het gemiddelde van de vorige zes lopen, dus toch wel tevreden.
Daarna rustig terug gelopen over het strand en het bos naar ons verzamelpunt, vandaag weer wat te vieren ondanks onze taartcoördinator staan er twee jarige met hun traktatie gereed, daar gaan onze weggetrainde calorieën. Het bewegen heeft goed gedaan voor het lichaam de spierpijn in de rug is nagenoeg verdwenen.

 

 

 

Oosterscheldekering

 

 

Meeuwenduinen

8 gedachtes over “Meeuwenpad als verrassing

  1. Kan een griepvirus via internet om zich heen slaan? Ik tob met hetzelfde euvel. Ben tóch gaan tennissen, voelde me niet zo in vorm en zwoot 3 liter.
    Ceesgegroetje

  2. Goed hoor Draver…ik neem dan een paracetamolletje
    als ik me niet lekker voel…..
    Misschien omdat de geest tijdelijk wordt afgeleid dat je geen pijntjes
    meer voelt door het hardlopen?
    Groet van Annet

Geef een reactie

