Within Temptation reprise in Middelburg

Optreden  zaterdagavond 3 april 2010 van Within Temptation in de Stadsschouwburg van Middelburg.

Within Temptation toert deze maand door de grootste theaters in Nederland en België, er staan 18 optredens gepland en Middelburg had wederom de primeur waar deze theatertour van start ging net zoals in 2008.

Er staan 18 optredens gepland in de grootste theaters van Nederland en België, waaronder Carré te Amsterdam en twee keer de Koningin Elisabethzaal te Antwerpen.

Inmiddels is ook deze tour weer zo goed als uitverkocht.

Er werden veel nummers gebracht van hun akoestisch live album, getiteld “An Acoustic Night at the Theatre, deze intieme show, uitgevoerd in compleet nieuwe arrangementen en aangevuld met strijkers en percussie, laat een heel andere, uitgeklede en pure kant van de band zien.

Zowel voor de pauze en als afsluiting gingen de stoelen van het podium en ging de band en zaal los met een paar stevige succes nummers van hun DVD/CD “Black Symphony”.

Deze optredens van de theatertour zijn weer de eerste shows na een jaar lang niet live te hebben gespeeld.

10 gedachtes over “Within Temptation reprise in Middelburg

  1. @ Smokey
    @ Zwollywood
    @ Geroma
    Ik moet mijn foto’s nog even bewerken tussen de paasperikelen door, ze staat er weer mooi op een geweldige band, ze zijn deze maand weer op theatertoer na 16 maanden sabatical.

  2. Ik reed trouwens een half uur geleden door je achtertuin over de nieuwe weg tussen Middelburg en Veere, onherkenbaar tussen al die reuzemolshopen. Waar moet dat heen dacht ik op de derde rotonde.

  3. @ Noud
    Dank ik ben erg breed geïnteresseerd in muziek vooral live, al zit er in mijn CD verzameling niet een van Within Temtation in .
    N57 is een aanslag op de natuur ik heb er regelmatig over geschreven in mijn blog, en vooral dat verkeersplein rond de Veeseweg en dat voor die paar auto’s.

  4. Dat dit blog een hit is/was begrijp ik wel. De muziek moet ik nog/zal ik gaan beluisteren, maar de zangeres is al wonderschoon om naar te kijken (ook met haar korsetje en tutu 🙂 ), evenals de gitaristen.

Geef een reactie

