Zwaarste 10 van Zeeland

                             http://www.afstandmeten.nl/embed.php?id=95205&kmStep=1

Zaterdagmiddag  naar Schouwen voor een hardloopwedstrijd met een uitdagende naam De Zwaarste 10 van Zeeland, gelukkig ken ik dit gebied van de wekelijkse zondagmorgen trainingen dus ik was gewaarschuwd.

Deze loop is georganiseerd door het  Roparunteam Schouwen- Duiveland in samenwerking met de atletiekvereniging Delta Sport. Er is een parcours uitgezocht door de boswachterij van Westerschouwen waar de allerzwartste beklimming inzitten over 10 km, er is nagenoeg geen meter vlak alleen de aanloop naar de start en de finishes. Net voor de start om half drie breekt de zon door het is gelijk een stuk warmer, en de kleding wordt daar gelijk door velen op aangepast ik hou het maar op een lange tight gelijk een goede bescherming voor de Teken die mogelijk weer actiever gaan worden in dit gebied. De ronde is goed uitgezet met Orange stickers en onderweg zijn de km punten aangeven alleen heb ik het 9 km punt gemist maar dat viel alleen maar mee toen we in het zicht van de finish kwamen. Ik heb een poging gedaan om rond de 5 minuten de km te lopen maar dat lukte niet op dit zware parcours uiteindelijk had ik iets meer nodig dan een uur.

14 gedachtes over “Zwaarste 10 van Zeeland

  1. @ Zwollywood
    Dit was een test van het parcours van een hardloopwedstrijd van zaterdag, ben nog met de tekst bezig maar laat dit maar even staan.

  2. ja is goed…..het werkt nog steeds. Ik kijk naar de ronde va Vlaandere….maar heb ook al een uur met de hond gewandeld. Hier schijnt de zon.

  3. Draver, goed gelopen, zeer zwaar parcours,en mooie foto van Bram, op naar de Muur, geen mens op straat in Belgie, spannende groet, Icarusblauwtje

  4. Je maakt me jaloers, Draver. Ik heb niks gezien van de Ronde. Kut! Die BVN mogen ze wat mij betreft afbranden. Ik heb ook in het nieuws niks gezien (komt altijd een dag later!) Weet jij wie er gewonnen heeft?
    Saaiepaasdaggroet

  5. @ Cees
    Fabian Cansellara reed op de Muur de held van Vlaanderen Tom Boonen simpel uit het wiel en ging solo naar de finish.
    Kijk even op de site van Sporza korte filmpjes staan daar op.

Geef een reactie

