Giro d'Italia dit hoort er ook bij

Voor de echte wielerliefhebbers wil ik dit niet onthouden.

 

Maandagmiddag op de Dam in Middelburg.

 

Het was aangenaam wachten op het peloton.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19 gedachtes over “Giro d'Italia dit hoort er ook bij

  1. @ Robert
    Oer-Italiaans temperament en ongekende passie dit gaat niet van je netvlies af, ik dacht gelijk aan jou toen ik dit zag.

  2. Ja, daar heb je gelijk in: dit mag je menig wielrenliefhebber zeker niet onthouden;-).
    Sommigen hebben weinig om `t lijf. Brrrrrrrrrr……..
    Of krijgt men het hier juist warm van? Pffff…dus.

  3. @ Jezzebel
    Maar er is nagenoeg niets meer te merken van het rondtrekkende circus, alleen het carillon op de Lange Jan speelt nog met het uur het Italiaanse volkslied. Terwijl ik vandaag in Amsterdam was zag ik het Rembrantsplein nog wat resten van de Giromania in de hoofdstad

  4. Yep, dit hoort ook helemaal bij zo’n evenement.
    Ik kan me er iets bij voorstellen dat zo’n aanblik de kou als sneeuw voor de zon doet verdwijen, Draver.
    Een hele mooie serie vind ik het!

Geef een reactie

