Woensdagmiddag rit tussen de buien door

Vanmiddag even geprofiteerd van een droge periode voor een fietstraining, al ging het onderweg al snel licht regenen maar het was te verwaarlozen de straten bleven nagenoeg droog.

Al heb ik onderweg mijn route toch moeten aanpassen nadat ik op de Polredijk richting Vrouwenpolder fietste werd het slechter en de donkere wolken aan de kust voorspelde weinig goeds.

In het oosten landinwaarts was de bewolking aanmerkelijk lichter en dat klopte aardig na de sluizen bij Veere was het wegdek weer helemaal droog, van hier ben ik via de Veersemeer naar Zuid-Beveland gereden en hier een lus gemaakt naar Lewedorp en Nieuwdorp.

Via de Quarlespolder ben ik door Arnemuiden naar Veere gereden en op Walcheren nog een klein lusje naar Gapinge en Serooskerke en daarna weer naar Middelburg een rit van 62 km.

 

 

 

 

 

Zwarte bessen teelt

10 gedachtes over “Woensdagmiddag rit tussen de buien door

  1. @ Martin
    Net tijdens het eten hadden we het er over de avondvierdaagse laatste avond in de regen, maar kinderen hebben daar over het algemeen geen last van.

  2. @ Robert
    Ik was op de fiets en dan neem ik meestal een compactcamera mee een minuut kosten deze plaatjes.
    Tijdens het hardlopen gaat dat niet op, dan gebruik ik meestal wat foto’s uit mijn archief.

Geef een reactie

