Zomer blog concentratie

13 gedachtes over “Zomer blog concentratie

  1. In de stad van Djazz waar ik vandaag bijna wegwoei
    was de Zeeweg afgesloten voor Korte Baandraverij
    in casu gokken als gekken
    Zielig voor die schitterende raspaarden,
    die in volle galop
    plotsklaps moesten stoppen!!!
    Lading zand gestort op de Zeeweg
    tsja zand genoeg!!!
    En druk dat het was
    een uitgelezen dag
    zonder zon
    dan maar gokken.
    Geef jij ook wel`s asem
    of doet alleen Djezz dat tegen mij?
    Mijn nieuwaangeschafte lime t shirt woei zomaar weg
    het duin in
    ik schreeuwde tegen lotgenoten verderop:
    ""PAK `m ff,hou `m tegen!!!!""
    Mijn forse geluid ging verloren in het geweld van de branding.
    Daar ging mijn prijzige lime..
    Ik begon daarom heftig te gesticuleren
    dat hielp
    zak gered
    allemaal aardige mensen
    veel diepte interviews gehouden
    waaruit bleek
    dat de man een geraffineerde vrouw niet doorheeft
    en dat rotwoorden wel degelijk pijn doen
    vooral als je veel van iemand houdt.
    hoe dichter bij je hart
    hoe groter je smart.
    De Noordzee was magistraal
    in kolossale golfslag
    ben erin gegaan
    zonder bikini

  2. @ Maria-Dolores
    Inderdaad ringrijden maar dan met versierde sjezen of wel sjezenrijden.
    Mogelijk kan je dit nog herrineren dit is omgeving Abdij in Middelburg

  3. @ Vuurjuffer
    Gewoon folkloristischedag zonder toeters en bellen zoals een braderie. Het is een heerlijk geluid het ratelen van de mooi versierde sjezen over en buiten het Abdijplein

  4. @ Fleur
    Veel wind heerlijke geur van paarden en de uitwerpselen die daarbij horen, geen zand nodig voor de sjezen. En op ons strand geen last van de wind want badkleding is niet nodig ken het magistrale gevoel van de zilte Noordzee, morgen na de training neem ik weer een duik.
    Genoten van je reactie dank.

Geef een reactie

