Zaterdagmorgen rond Veersemeer

Zaterdagmorgen een fietstraining rond het Veersemeer, en op het slot van mijn training een mooi moment bij de sluizen van Veere bij  het inschepen van gasten voor een vaart met een Zeeuwse Hoogaars. Een rit vandaag van ongeveer 68 km.

 

 

 

6 gedachtes over “Zaterdagmorgen rond Veersemeer

  1. heb je foto’s van die inscheping?
    kan me nog herinneren dat ik toen ik in Middelburg woonde in de weekeinden van dat soort zeilschepen op het Veerse Meer heb zien varen. vond het altijd een indrukwekkend gezicht.

  2. @ Maria-Dolores
    Helaas niet, teveel haast op mijn racefiets om te wachten.Ze hebben in Arnemuiden een historische scheepswerf en daar worden deze juweeltjes nog gerestaureerd.

Geef een reactie

