Spiegelreflex

9 gedachtes over “Spiegelreflex

  1. Zo’n spiegelreflex wil ik ook wel.
    Ga straks de link bekijken, waar ik uitleg hoop te vinden.
    Voorlopig doe ik het even met mijn fantasie.

  2. @ Maria-Dolores
    Als extra toetje na de Grote Ogen van Kees van Dongen, en bij al deze mooie dames van Kees mocht ik mijn spiegelreflex niet gebruiken.

  3. Mooi, die spiegelkamer! De grote ogen ook wel hoor. Boymans gauw wat donker vind ik. Mag je niet fotograferen? In het Gemeentemuseum is dat geen probleem, je mag alleen niet flitsen.

Geef een reactie

