VKBlog problemen met het uploaden !

Momenteel is het voor mijn blog niet mogelijk om foto’s te uploaden, is dit een algemeen probleem op het VKblog.

17 gedachtes over “VKBlog problemen met het uploaden !

  1. Foto’s uploaden is al maanden een probleem. De eerste keer (keren) gaat het bij mij nooit, ik sluit de boel dan maar af, en probeer het even later opnieuw.
    Meestal bij een derde of vierde poging pas krijg ik eindelijk het keuzemenu en kan het beginnen.
    Een kwestie van geduld dus.
    Het aankaarten bij de VK levert niks op, ik ben het een beetje moe geworden onderhand…

  2. Probleem is juist dat ik via het upload kadertje niet in mijn bestand kan komen, het bladeren in mijn bestand is niet mogelijk. Ook niet via mijn laptop

  3. Zelfde voor mij, Draver (je laatste reactie, van 08:59).
    Als ik er maar eenmaal door ben, wat erg lang duurt, dan kan ik ook meteen meerdere foto’s tegelijk uploaden, en gaat het selecteren van evt. oudere foto’s ook makkelijk.
    Maar voor het zover is…

Geef een reactie

