Jonge Merel in shock

Jonge Merel aan het bijkomen na knal tegen het keukenraam !

 

7 gedachtes over “Jonge Merel in shock

  1. ik zag de foto’s op vkblog
    had geen zin om in te loggen

    plak van die roofvogelplaatjes, het helpt echt
    in het begin hoorde ik regelmatig boem! alleen vlogen ze altijd ongedeerd weg
    nu hoor ik niets meer

  2. Hetzelfde gebeurde een paar weken terug bij ons, een grote knal en daar lag het beestje te stuiptrekken, moeders keek er naar en toen hij ophield met stuiptrekken verloor ze de belangstelling en ging pinda’s eten.
    Ik haalde een camera en toen ik terugkwam zag ik net nog een roofvogel wegvliegen met het jong, zelfs geen tijd meer om de camera aan te zetten.

Geef een reactie

