Oorlog in de polder

Oorlog in de polder, jachtseizoen in volle gang.

Wat ik zaterdagmiddag weer heb gezien dat was zeker geen faunabeheer, maar gewoon plezierjacht.

Even snel geteld want pottenkijkers vinden ze niet zo leuk, zeker 25 personen aan het jagen op een akker ingezaaid met wikke.

Wild zoals Hazen en Fazanten hadden totaal geen kans bij de deze overmacht.

DSC_9128

8 gedachtes over “Oorlog in de polder

  1. Ik zag er ook een keer een paar in Zeeland. Maar ze wilden niet op de foto. Eentje wilde wel weten of ik de boer was, want ze hadden geen toestemming. Die boeren zijn er vaak helemaal niet blij mee. De jagers beschadigen ook veel, en ze vervuilen de grond met hun hagel.

    • Ik heb nog wat meer foto’s gemaakt met de telelens waar duidelijk de personen zichtbaar zijn, heb me gewoon tactisch opgesteld zonder dat ze het in de gaten hadden.
      Deze foto’s staat wel op Facebook
      .

Geef een reactie

